Geen producten (0)
  1. Hoe kan ik bestellen bij uw webwinkel?
    Onze webwinkel maakt gebruik van de zogenaamde winkelwagen-methode. U selecteert het product van uw keuze en geeft aan welk aantal u wilt bestellen. Als u uitgewinkeld bent klikt u op het winkelwagentje en volgt u de verdere instructies.
    U kunt zich ook registreren. Voordeel hiervan is dat u dan bij een volgende bestelling uw gegevens niet nogmaals hoeft op te geven en u kunt de status van uw bestelling volgen. Ook krijgt u een overzicht van eerdere aankopen te zien en kunt u gebruik maken van kortingsacties (indien van toepassing).

  2. Wat kan ik allemaal bestellen?
    U kunt de producten bestellen die getoond worden op het scherm, zolang er hiervan voldoende voorraad is. Soms zijn er maar enkele stuks beschikbaar. U kunt via het menu bladeren in het aanbod of gebruik maken van de zoekfunctie.

  3. Hoe kan ik betalen?
    U kunt betalen via iDeal, PayPal, creditcard of overboeking per bank. Bij afhalen kunt u ook contant betalen. 

  4. Hoe vindt verzending plaats?
    In de regel binnen 2-5 werkdagen na ontvangst van uw betaling, via PostNL of DHL.

  5. Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met het ontvangen product?
    Volg de procedure als omschreven onder "Klachten en retourneren".

  6. Waar kan ik zien welke klantgegevens u van mij vastlegt?
    Als u zich registreert kunt u deze gegevens zelf inzien en wijzigen.

  7. Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?
    Als u zich geregistreerd heeft en inlogt kunt u onder "Mijn account" bij "Uw bestellingen" de status volgen.
Facebook Twitter Pinterest

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.